BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tamat sudah persahataban

17/10/11 isnin (5.44pm)

hari ni agak sedih r sbb aku dh lepaskn org yang aku sayang...
orangnya xlah hebat sgt pon, biasa ja dimata aku.. 
tp ada sesuatu yg bt aku cair kt dia...
km berkenalan pd 4july 2011 iaitu pada hari lahir aku....persahabatan berakhir pd 17/10/11.....
dh seminggu dia x msg aku... aku msg pon dia x reply...

mmg berat aku nk lepaskn dia....tp itu yg dia nak..
aku tepaksa lepaskan dia wlupon aku x mau...
sepanjang pekenalan dgn dia.. km 3 kali kapel, 3 kali brek...
andai berpeluang utk kapel kali ke4, aku x kan tolak sbb aku mmg syg dia...
dia yg bnyk bg aku semangat...
dia yang selalu teman aku...
 dia yg selalu bg aku pendapat...
 dia yg selalu tolong aku klu ada masalah..
dia yg selalu jd penasihat aku...
tp msa kami kapel, aku bnyk kali sakitkan hati dia sbb aku terlalu cemburu...

skrg dia bkn lagi kawan/kapel aku..
aku dh anggap dia mcm org asing ...
klu dia syg aku, dia xkn bt aku mcm ni..
 hanya kerana seorg jantan dia tglkn aku...
xpa.. biaq jalah...
wtpa aku nk mengharap dia lg...

skrg aku nk teruskan kehidupan aku mcm sblum ni..
alahhh,,, hilang sorg x bemakna aku hilang semua yg aku ada...
bnyk lg yg tggu aku.. aku ja yang jual mahal....
tp mmg susah nk lupakan dia... sbb dia terlalu hebat dlm hati aku..
DN/KAK
I LOVE U 

wlupon aku akan dpt org yg lebih perfect dr dia... tp dia ttp pilihan aku..
kenagan kita kt JOHOR aku x kan lupakan.. dan semua kenangan kita kt dangaBay, kfc tebrau citu, tgk hantu bonceng, n mcm2 lg...

DAN 1 BENDA YG AKU HARAP DIA AKAN SIMPAN "BAJU" YANG AKU BELI

kalau DN/KAK baca blog ni...tolong klik link ni