BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~pening~~~

15/6/2011 (rabu)(12.43am)

skrg dah lewat malam tp mata aku ttp xleh tidoq..
dalam otak aku skrg yg ada cuma pikirkn seseorang yg penah ada dalam hati aku..
skrg kami dah  x macam mggu2 lepas,
dengan sikit konflix yg datang,, km terus renggang...

smpai ke hari ni dia x msg aku
dan 
aku pon x msg dia
masing2 punya ego yg tggi...

kalau ditanya knp aku sayang dia 
aku pon tak dpt jawab knp aku boleh suka dia
ini soal hati...

mungkin cara dan perwatakan dia yg bt hati aku cair..
boleh dikata setiap malam aku bercakap telefon dgn dia,,
tp skrg hp aku x berbunyi lgsg..

kdg2 perasaan rindu tu dtg dgn sendiri,,
dan
kdg2 rasa marah tu pon dtg dgn sdri..

anyways,, dia jugak manusia biasa
aku x mampu nk halang apa yg dia nk
aku ni bkn perfect sgt pon
biasalah manusia sentiasa melakukkn kesilapan

klu ditanya dia baik atau tidak
jawapan aku : dia sangatlah baik

punca kami bemasam muka adalah disebabkan oleh beberapa syarat sebelum kami kapel yang dia tetapkan
ada DUA syarat :
1) aku x boleh marah/cemburu kalau dia kluar dgn mana2 perempuan
2) aku harus lupakan dia kalau dia bertemu dgn seseorg yang baru dengan serta merta.

kalau di pikir dr segi logik 
no 1 tu boleh lah aku terima 
TAPI
no 2 tu mmg aku xleh terima

dia seakan2 pemain perasaan aku...
dia buat aku mcm pengisi masa lapang dia jaaa..
bila dh bertemu dgn org lain,,aku dicampak mcm tu je..
aku ni berhati manusia,,
aku ada perasaan... ingt x sakit hati ke bila kena buat mcm tu..

sumpah aku mmg  SAYANG DIA  sangat2..

malam sblum km begaduh,, aku sempat post lagu aishiteru kt wall dia
dia suka lagu tu
  

aku harap bila dia dgr lagu tu,, dia akan ingt kt aku...

i dah maafkn u

sekiannn...  i miss u... <3