BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

cAmPinG @ batu feringgi pulau pinang

hari ni 29/4/11 rabu (4.38pm)

x bnyak yg aku nk ceritakan psl camping hari tu,,
just tgk jelah gambar2 yg sempat di ambil oleh membe2 aku yg turut serta...

sebelum tiba di pulau pinang
@ RnR sg.bakap


move to padang kota lama




 begambar dulu


selepas dr pdg kota,, kami move to tesco utk beli barang2,,, tp gmbr kt tesco xde utk dipost kt cni, mb yg lain sibuk beli barang kot... smpai x sempat nk ambil gmbr kt c2..



smpai sudah di tapak perkhemahan:-----
@ pantai batu feringgi


mendirikan khemah oleh team "group kita"


 3 khemah telah berjaya didirikan



lepak2 dan main air laut






 bermulalah program utama "BBQ"






keesokkan harinya
diawal pagi brekfest kopi n roti






inilah saat yg ditunggu2kan,,,
masa utk mandi



motif pelampung yg aku guna tu bkn sebab aku x reti berenang,, tp saje je




serbuk kopi digunakan apabila 3 org membe aku disengat obor2...








pasangan duyung yg terdapar










hahahaha itu je yg boleh dipostkan,, bnyk lagi gmbr tp ini je yg sesuai di tayangkan..
apa2 pon penat,letih,lenguh kaki,,,,,
tp X BEST!!!! 

JGN TANYA KENAPA X BEST,, HANYA MEMBE2 YG JOIN CAMPING NI JE TAU KNP X BEST...

~~~sekian