BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28/10/12 ahad 1.40pm


hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan, tahun demi tahun..
dh mcm2 bnda aku tempuhi dlm hidup ni..
ada yang manis dan ada yg pahit..
kenangan manis mesti dijadikn kenangan
kenangan pahit mesti dijadikan pengajaran..

disebabkan terlalu mengejar kenangan manis tnpa aku sedari aku ditikam dgn hebat skali oleh kwn yg sgt baik dgn aku..
aku pon x sangka akan diperlakukan sebegitu rupa..
pada aku dia sgt baik..
bagus budi bahasanya
yg pentingnya hormat dia pada org tua tu masih ada..
tapi kita kena sedar 1 benda 
iaitu :
 yg berjubah x semestinya baik,
yg free hair x semestinya jahat..

setakat ni dia dh 3 kali menghina/kutuk aku dekat kawan2 dia..
aku tahu semua benda sbb org yg dia bercerita tu sembang trus dgn aku.. 3 org tampil membuka cerita.. 
tapi aku just dgr benda tu dgn hati yg terbuka walupon hakikatnya hati aku sakit bila dituduh smpai mcm tu..
aku patut jaga nama  org2 yang membuka cerita tu..
it's ok, itu urusan dia dgn tuhan.. 
AKU TAKKAN MAAFKN DIA wlupon mulut aku ckp yg aku memaafkn dia.. 

kes terbaru berlaku kt penang..
kes tu secara terang2 menunjukkn yg aku x bersalah dan aku tak tahu menahu apa2 yg terjadi..
tp dia sengaja menimbulkn isu tu kononnya dia baik sgt.. 

klu nk diceritakn mmg panjang citernya..
x larat aku nk menaip ni.. 
aku serahkn pada Allah yg maha adil menghukum perbuatan fitnah..
aku bukan tuhan nk menghukum org..
aku ni hamba dia jgk.

apa yang penting, semua org yg terlibat tahu siapa dia yg sebenarnya.. 
dan aku sendri telah mendengar perbualan secara berlangsung antara beberapa pihak..
serius permainan dia hebat giler!! 
mmg aku respect dia giler r.. hebat sgt game dia ni..
xpe, aku just follow dia pnya game ni..
best gak sbb dia menguju keimanan dan daya pemikiran aku utk berpikir..
TRY TO THINK POSITIF

kepada individu berkenaan tahniah aku ucapkan..
moga anda dan kaum2 anda bertaubat dan sedar kesalahan yg telah dilakukn..
kita nk mati x tau bila, mungkin 5 minit lg, mungkin sejam lg, mungkin bulan depan, mungkin tahun ni..
so, nasihat aku sedarlah dan bangun lah dr mimpi..
BANGUN!! BANGUN!! DAN BANGUN!!